tota ELBANOTA
منتدى توتا البنوتة يرحب بكم ويرجو منكم التسجيل في المنتدى
لتساهم معنا فى المنتدى ^_^
tota ELBANOTA
منتدى توتا البنوتة يرحب بكم ويرجو منكم التسجيل في المنتدى
لتساهم معنا فى المنتدى ^_^
tota ELBANOTA
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات توتا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت 2 جامدة

كاتب الموضوعرسالة
soso alaa

soso alaa

نكت 2 جامدة Empty
مُساهمةموضوع: نكت 2 جامدة   نكت 2 جامدة I_icon_minitimeالسبت 05 نوفمبر 2011, 2:27 pm

. مرة واحد معاه فيات قديمة ماشي بيها ع الصحراوي وعطلت
راح مشاور لواحد روش ومعاه مرسيدس
راح الولد قال للراجل :بص ياعمو انا هجرك لحد الريست وانت صلحها بقى بس لو نسيت نفسي وسرعت ابقى اديني رعاش
وربطوا العربيات ومشيوا وفجأه عدت عربية بي ام راح الواد بتاع المرسيدس فتح بؤقه شبرين وقعد يسابق الواد بتاع البي ام والراجل بتاع الفيات يرعش وده ولااااا هنا
صورهم الردار راح الظابط متصل بالكمين وقالهم هتعدي عليكم عربيتين واحدة مرسيدس وواحدة بي ام سيبوهم!!!
وهاتوا الكلب بتاع الفيات اللي بيرعشلهم وعايز يعدي منهم

2. مرة واحد منحوس خبطته عربية ومات طلعت روحوا خبطتها طيارة

3. مرة واحد بياع سمك ابنه مات ماشي في الجنازة يقول : كان صاحي وبيلعب

4. واحد الدغ في ال(ر) وبيتكسف جدا لما يشتري شاورمة يقول للراجل شاويمة فبيقولة وعايز كفته وهو زعلان اوي ونفسة في الشاورمة وفي يوم طلعله عفريت قاله شبيك لبيك ليك عندي طلب واحد بس راح الراجل قاله نفسي اقول شاويمة صح راح الجني قال خلاص بكرة روح للراجل بتاع الشاورمة وهتقولها صح بس هتقولها مرة واحدة بس , تاني يوم راح الراجل لبتاع الشاورمة وهو متكبر اوي ونافخ ريشة راح قاله هاتلي واحد شاورمه راح الراجل قاله ايه راح قاله اتفو عليك هاتلي كفته

5. مرة عيل راح لمامته قالها : ماما ماما هاتي فلوس علشان اديها للراجل المسكين اللي بيضرخ في وشي كل يوم وانا راجع من المدرسة رحت الام ان ابنها حنين وقالتله وبيصرخ بيقول ايه ياحبيبي راح قالها بيقول

ايس كريم.............ايس كريم

6. محشش اشترى شريط تامر حسني وطلع بايظ فأول ماشغله كل شوية الاغنية تقطع راح المحشش اتعصب وقال : تامر وحياة ابوك لو مش حافظ الاغنيه خليك ساكت

7. مرة واحد صعيدي بيقول لصاحبة وهو بيجري : الحق اخوك حسنين غرقان في دمه راح رد عليه وقاله : متخافش بيعرف يعوووووم

8. مرة واحد اسكندراني ماشي ع البحر لقي صعايده بيهتفوا هريدي يابطل هريدي يابطل راح قالهم : ايه في ايه قالوله : اكتر واحد نفسه طويل عندكم بيغطس قد ايه قالهم : حوالي 3 دقايق قالوله : هريدي بقاله 3 ايام ولسة مطلعش

9. اتنين بلديتنا فكروا يلعبوا شطرنج..........الملك ضرب نفسه بالنار

10. واحد سباك نفسه اتسدت غرق الشقة

كده خلصت اشوفكم بكرة بقى تصبحوا ع خير

نكت 2 جامدة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت جامدة جدا
» نكت جامدة جديدة